Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Premium Member This space for rentFemale/United States Groups :iconfakemon-tribe: FaKeMoN-Tribe
Fakemon Tribe
Recent Activity
Deviant for 3 Years
4 Month Premium Membership
Statistics 654 Deviations 6,285 Comments 41,741 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Watchers

Groups

How bout a normal poll now haha: Which day should I wear my Yoshi costume to SDCC? 

78%
7 deviants said Both
11%
1 deviant said Thursday
11%
1 deviant said Attempt to get more tickets and wear it another day (haha suggestions on how to get more tix?)
0%
No deviants said Sunday
0%
No deviants said Neither
(Commissions are OPEN!)
(Info here.)

 EDIT: OMIGOSH! I almost forgot! Remember when I said something about a Homestuck design contest? Well, voting time is here! I would love to win more than most anything else at this point in life because WHAT MY FREAKING DESIGN ON A TSHIRT YES PLEASE, but I don't stand a chance if you don't help vote me up! My designs are these:
 Design 1 • Design 2Design 3Design 4Design 5

You have to have an account to sign in, but if you've got one maybe consider rating them! Possibly fives if you think they're worthy. :)
(Okay lets be real they're kind of bottom of the barrel, but obviously it would mean that much more to me if I won haha.) 

THIS CHICK'S GOIN TO COMIC-CON IN SAN DIEGO YOOO!

CAN I GET AN AYYYY YOOOOO?
AAAAY YOOOOOOO!

I have successfully procured some tickets to SDCC 14! Thanks to those of you that commissioned me! It was many parts you and a whole lotta luck! I'm pretty sure I got the last tickets haha.
Of course, that means that I only got slim pickins- Thursday and Saturday, and I was also unable to get any for my brother, whose phone charger was on the fritz and did not wake him up in time... 
(This of course excludes that fact that my other two my siblings didn't get member ID's in time.)

SO! If any of you know where I might be able to get some complementary passes or are keeping an eye on badge resales (I don't have a twitter and don't really want one), please hmu! I'd love for all four of us to go together and maybe to nab a couple extra days and I don't really wanna get scalped to do so. It's bad enough that I have to figure out how to get my Yoshi costume across the country, and I'd at least like to make its $200 round trip worth while!
But I'll totes take pics with you peeps in it if I see you there! :D
Always remember though- My bank account is sad and I could always use more of your money! Haha not kidding but I guess we're all kind of poor.

At some point here I have to figure out where to go to college. For all you Americans who know my pain, you'll know where I'm coming from when I say I've been focusing heavily on the debt factor. I haven't heard back from almost half the schools I've applied to, though I don't really anticipate getting rejection letters. But my problem stems from the dollar signs- I'd like to minimize my debt as much as possible so that my parents aren't shouldering the burden (and I don't know how much cost will be waived because of my dad's retirement, which doesn't really kick in until next year financially). So I'm thinking Pitt but it's basically double the effective cost of Kent, but I also haven't heard back from OSU or PSU or Bucknell to know if that 9k/year is the absolute minimum. But there's a problem here: I'd like to go for some sort of engineering, but I don't know which. Kent has some bizarre options (but from what I understand a good architectural engineering program, and architecture has always been kind of dear to me because of the Sims) but costs a very reasonable amount, while Pitt's still up in the air but has a much more varied engineering school. I was hoping to avoid as many people from my school as possible but idk.
And of course there's the extra facet to this in that I'm a national merit finalist (wooo go me). So what am I supposed to put as my top school for that end of things? I can't find that much info on what Pitt offers so I'm kind of stuck. Ugh.
AND THEN AT THE SAME TIME I COULD ALSO JUST APPLY TO ANOTHER SCHOOL THAT OFFERS A WHOLE BIG PACKAGE YOU SEE MY PROBLEM HERE?

Meh here have my issues.
  • Mood: Optimism
  • Listening to: things through headphones with +2 comfort.
  • Reading: Uh...
  • Watching: More like thinking about Grojband and bbrae.
  • Playing: 2048 god help me.
  • Eating: Pistachio Macarons of my own design.
  • Drinking: NOT SODA EXCUSE U LENT

deviantID

JelloJolteon2000
This space for rent
United States

Friends

Visitors

:iconlegendguard: :iconcamilamassuda: :iconmitoryu: :iconmonstermmorpg: :iconshadowblood-wolf:

Comments


Add a Comment:
 
:icon2cycloneblaze2:
2Cycloneblaze2 Mar 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh, hey: you're on GPX+, right? I meant to add you but I don't know your account over there.
Reply
:iconjellojolteon2000:
I used to be! I never go on there anymore. If you want my username there, it's the same as here: Jellojolteon2000.
Reply
:icon2cycloneblaze2:
2Cycloneblaze2 Mar 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks. I've become active on there again recently, so I figured I might as well.
Reply
:iconaexeiz-deuam:
Aexeiz-Deuam Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
aexeiz-deuam.deviantart.com/jo…
if you could get one Foreign  I will even put in a charmander~!
Reply
:iconjellojolteon2000:
6iv is a tall order! Have you tried pokecheck? If you don't have any issues with downloading pokes (and obvs getting them from gen v to vi) that would be a better place to start!
Reply
:iconaexeiz-deuam:
Aexeiz-Deuam Feb 19, 2014  Hobbyist General Artist
yeah, I am thinking about doing that, trying to do this legit is hard, way harder then shiny hunting. so I think I am gonna clear the dust off my AR and spawn one in soul silver then migrate
Reply
:icongoomyforever:
Saw you on Pokejungle last night!
Reply
:iconjellojolteon2000:
Haha yup! I go on there to check the news that spp doesn't cover and I really enjoy their open-ended articles. :)
Reply
:iconclowcardruler:
Clowcardruler Dec 31, 2013  Student Digital Artist
:cry:
Reply
:iconclowcardruler:
Clowcardruler Dec 31, 2013  Student Digital Artist
OH MY GOD READ MY NOTE EMERGENCY HELP
Reply
Add a Comment: